Wat wil je klant

Wat verkoop je? Beschrijf dit simpel en duidelijk. Hierin komt terug 1. Wat doe je? 2. Hoe verbeter je het leven van je klant?

voor bedrijven en particulieren

Resultaat wat de klant wil

Resultaat wat de klant wil

Resultaat wat de klant wil

  • Professioneel design
  • Trek de juiste klanten aan
  • Laat je bedrijf groeien

Wat is het belangrijkste probleem van je klant wat jij kan oplossen.

  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel

Gebruik hier een Headline (Koptekst)
(om lezers verder te laten lezen)

Creƫer meer verlangen naar wat je verkoopt door een duidelijk beeld te schetsen van de huidige situatie, en de situatie zoals die zou kunnen zijn.

Als dat zo is, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Dit is onze belofte…

We geloven dat je dit verdient…
We maken het je graag gemakkelijk…

Wij begrijpen je probleem, want…
Je kan op ons vertrouwen, omdat…
Ik weet hoe lastig het is om…

Plaats hier jouw achtergrondverhaal. Dit kan jouw persoonlijke verhaal zijn. Of hoe jouw product of dienst tot stand is gekomen.

Laat je autoriteit zien.
Bedrijfsnaam/Formule werkt voor iedereen

Logo of soort bedrijf

eventueel een opsomming van soort bedrijven waar je voor werkt zoals bij SB

Logo of soort bedrijf

Logo of soort bedrijf

Titel “Hoe lost jouw product op dienst het probleem van je klant op?”

Neem alle “verborgen” bezwaren weg.

Wat zijn de meest voorkomende misvattingen die mensen terughoudend maken? Bezwaren als tijd, geld of technologie zijn vaak universele bezwaren.

Beschrijf kort hoe jouw product of dienst het probleem van je klant oplost. Wat maakt jou anders. Waarom helpt jouw product of dienst wel.

Bijvoorbeeld bij een online cursus. Dan kan je hier beschrijven wat voor cursus het is. Wat gaan je klanten leren. Of van wie krijgen ze les. Of als je een telefoon verkoopt, dan vertel je hier dat het een telefoon is met een geweldige camera en functionaliteiten is.

Je vertelt hier nog niets over de prijs. Ook niet wat er allemaal inbegrepen is. Dat komt later.

3 simpele stappen om…

(het probleem van je klant op te lossen)

Stap 1

Stap 2

Stap 2

Bewijs je autoriteit met recensies

Als iemand anders het goed vind, zal het wel goed zijn.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Jane Doe

Bedrijf ABC

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

John Janssen

XYZ Ondernemer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Denise de Vries

Stichting DEF