Wat wil je klant

Wat verkoop je? Beschrijf dit simpel en duidelijk. Hierin komt terug 1. Wat doe je? 2. Hoe verbeter je het leven van je klant?

voor bedrijven en particulieren

[HEADER] In de header van deze website wil ik het volgende zetten: 1. Wat bied ik aan 2. Hoe ik het leven van mijn klant verbeter Kun je me op basis van bovenstaande helpen hier een invulling aan te geven. Alles mag in de je-vorm, dus geen u. Kun je op basis van bovenstaande een mooie header maken.
Als voorbeeld geef ik mijn eigen header:
(dikgedrukt) Websites met Karakter
(Subtitel) Onderscheidende websites die klanten aantrekken.

Resultaat wat de klant wil

Resultaat wat de klant wil

Resultaat wat de klant wil

[RESULTATEN] Kun je 3 resultaten noemen die de klant van wil welke ik dan onder de header kan plaatsen? Ik dacht aan:

  • Professioneel design
  • Trek de juiste klanten aan
  • Laat je bedrijf groeien

02

Gemakkelijk te vervoeren

02

Goed bij een luchtwegaandoening

02

Lang houdbaar en vers ruwvoer

Wat is het belangrijkste probleem van je klant wat jij kan oplossen.

  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel
  • specifiek probleem inclusief gevoel

Voordelen:

N Tijd- en kostenbesparend

Volledige belastingaftrek via een 5-jarige schenkingsovereenkomst

Een standaardmeubel of keuken passen niet in jouw unieke ruimte.

Complexe projecten die precisie en expertise vereisen

EKoude voeten, ondanks de verwarming hoog zetten

$ Koude voeten, ondanks de verwarming hoog zetten

Voel je je vaak ongemakkelijk voor de camera en wil je dat het natuurlijk aanvoelt?

Volledige code. Alleen laatste 3 vervangen? <span class="et-pb-icon" style="font-size: 25px; color: #ff6600;">&#xe0d1;</span>

https://help.elegantthemes.com/en/articles/2791864-how-to-add-elegant-themes-icons-anywhere-on-your-website

https://www.elegantthemes.com/blog/resources/elegant-icon-font#complete-set-and-unicode-reference-guide

 

Als dat zo is, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

[DE INZET] Zou je een kort rijtje met pijnpunten kunnen maken voor [dit bedrijf], geïnspireerd op de technische, financiële en strategische uitdagingen. Dit rijtje komt op de website onder de header en de resultaten. Creëer meer verlangen naar wat je verkoopt door een duidelijk beeld te schetsen van de huidige situatie, en de situatie zoals die zou kunnen zijn. 

Na het rijtje pijnpunten mag een zinnetje komen wat eigenlijk zegt “Als dat zo is ben je bij [bedrijf] aan het juiste adres.” Maar dat hoeft er niet letterlijk te staan.

Youngwise heeft bijvoorbeeld dit: Verdwaald in het marketingdoolhof. Herken je één van deze uitdagingen? 1. Jouw marketing behaalt niet voldoende rendement 2. Marketing kost geld en levert niets op 3. Je weet niet welke stappen je moet nemen om je doel te bereiken 4. Je hebt niet de juiste expertise in huis
Wij maken marketing simpel.

Houtendetail.nl heeft bijvoorbeeld dit: Je kunt geen passend meubel of keuken vinden
De meubels of keukens die je kunt vinden passen niet precies in de ruimte die je beschikbaar hebt of ze voldoen simpelweg niet aan je wensen. Je kunt genoegen nemen met een standaard oplossing of zelf iets maken, maar vaak resulteert dat in: 1. ruimteverlies of loze ruimtes 2. naden en kieren 3. frustratie en irritatie 4. blijvende ontevredenheid over het resultaat
Dat is zonde, want ik geloof dat iedereen het verdient om het meubel te hebben dat perfect past in de ruimte en eruit ziet zoals jij wilt.

Daaronder wil ik afsluiten met een goede CTA-knop.

[DE WAARDEPROPOSITIE] Na de pijnpunten wil ik op deze website de waardepropositie bepalen. Dus hoe ziet het leven van mijn klant eruit als ze klant van me zijn geworden? Daarbij willen we de klanten vertellen wat ze allemaal krijgen. Dit gaat over de volgende punten: – Kunnen ze geld besparen – Kunnen ze tijd besparen – Kunnen ze het risico verlagen – Krijgen ze kwaliteit – Helpt dit hun leven te vereenvoudigen of problemen te vermijden? Kun je een opsomming maken van de waarde die de klanten krijgen. Wees duidelijk en beeldend. Vermijd vage taal als ‘bevredigend’ of ’tevreden’, maar gebruik specifieke taal. Gebruik bij voorkeur ook woorden die [de eigenaar van dit bedrijf] zelf genoemd heeft, zodat het authentiek overkomt. Het moet natuurlijk een website worden die de unieke waarden van mijn klant weergeeft. [Dit bedrijf] heeft geen personeel, dus spreek in de ik-vorm, niet over ‘onze’ of ‘wij’. Klanten worden aangesproken met ‘je’.

Ik wil graag beginnen met een pakkende titel en een inleiding. Daaronder wil ik de punten formuleren. Eventueel plaats ik een symbool voor alle punten ipv een opsommingspunt.
Daaronder komt een CTA-knop.

Voordeel

Lorum ipsum

Voordeel

Lorum Ipsum

Dit is onze belofte…

We geloven dat je dit verdient…
We maken het je graag gemakkelijk…

Wij begrijpen je probleem, want…
Je kan op ons vertrouwen, omdat…
Ik weet hoe lastig het is om…

Plaats hier jouw achtergrondverhaal. Dit kan jouw persoonlijke verhaal zijn. Of hoe jouw product of dienst tot stand is gekomen.

[DE GIDS] Hierboven heb ik gevraagd naar de pijnpunten van de klant. Ik wil nu als gids een stukje tekst op deze website plaatsen waarbij ik empathie toon. Een goede gids begrijpt de uitdaging van de klant, is empathisch, maar laat ook autoriteit zien. Zodat de klant meteen herkent dat de gids de juiste persoon is om te helpen. Welke pijn voelen de klanten? Wat zit hen het meeste dwars? En welke enkele uitspraak kun je doen om de empathie die je voelt voor hun strijd uit te drukken? Goede manieren om te beginnen zijn: – Ik weet hoe het voelt om (te worstelen met)… – Ik weet hoe frustrerend het kan zijn om… – Ik weet hoe het voelt om… en variaties hiervan. Het hoeft niet letterlijk deze tekst te zijn, als er maar empathie getoond wordt in de eerste zinnen.

[dit bedrijf] is een eenmanszaak, dus ik spreek niet over ‘we’ en mijn klanten spreek ik aan met je, niet met u. Kun je een stukje schrijven wat ik kan plaatsen op de website?

Als inspiratie kun je ook de pijnpunten van hierboven gebruiken. Het stuk is voor een alinea op de website dus het hoeft geen heel erg lang verhaal te worden. Bij voorkeur 1 of max 2 alinea’s zodat ik het naast de foto van de eigenaar kan plaatsen.

3 simpele stappen om…

(het probleem van je klant op te lossen)

Stap 1

Stap 2

Stap 2

[HET PLAN] Nu wil ik het plan tonen aan de websitebezoeker. Door 3 stappen visueel te maken, zien ze hoe eenvoudig het is om samen te werken. Eventueel in 4 stappen maar niet meer. Ik wil met icoontjes werken, daar dikgedrukt de stap onder die ze moeten zetten en daaronder het voordeel van de stap.
Boven de 3 stappen mag een goede zin komen staan, die de 3 stappen introduceert. In de titel hoeft niet letterlijk te staan “3 stappen” (maar mag wel). Als het nodig is, mag er ook nog een ondertitel onder als inleiding of introductie op de 3 stappen.

Laat je autoriteit zien.
Bedrijfsnaam/Formule werkt voor iedereen

Logo of soort bedrijf

eventueel een opsomming van soort bedrijven waar je voor werkt zoals bij SB

Logo of soort bedrijf

Logo of soort bedrijf

Titel “Hoe lost jouw product op dienst het probleem van je klant op?”

Neem alle “verborgen” bezwaren weg.

Wat zijn de meest voorkomende misvattingen die mensen terughoudend maken? Bezwaren als tijd, geld of technologie zijn vaak universele bezwaren.

Beschrijf kort hoe jouw product of dienst het probleem van je klant oplost. Wat maakt jou anders. Waarom helpt jouw product of dienst wel.

Bijvoorbeeld bij een online cursus. Dan kan je hier beschrijven wat voor cursus het is. Wat gaan je klanten leren. Of van wie krijgen ze les. Of als je een telefoon verkoopt, dan vertel je hier dat het een telefoon is met een geweldige camera en functionaliteiten is.

Je vertelt hier nog niets over de prijs. Ook niet wat er allemaal inbegrepen is. Dat komt later.

[DE TOELICHTENDE PARAGRAAF] Nu wil ik een toelichtende paragraaf maken voor [dit bedrijf]. Dit is de tekst waar de SEO vandaan komt. En waar we klanten uitnodigen in het verhaal. [dit bedrijf] is een eenmanszaak, dus ik spreek niet over ‘we’ en mijn klanten spreek ik aan met je, niet met u. Kun je die voor me schrijven?

Hieronder een voorbeeld van een toelichtende paragraaf. Als het nodig is, graag de tekst aanpassen zodat het vloeiend loopt en een geweldige zin is, die de klant identificeert wie ze willen worden of wat ze willen; het probleem definieert wat hen tegenhoudt; waarin [dit bedrijf] zichzelf positioneert als gids; het plan deelt om het probleem op te lossen; de klant oproept tot actie; een visie voor het leven schets.

Bij [bedrijfsnaam] weten we dat jullie het soort mensen zijn die [Gewenste identiteit/Wat voor soort persoon willen ze worden?] willen zijn. Om zo te zijn, heb je [In relatie tot jouw product, wat wil jouw klant?]. Het probleem is [Wat is het fysieke probleem dat hen tegenhoudt?], wat ervoor zorgt dat je je [Hoe laat dat probleem hen voelen?] voelt. Wij geloven [Waarom is het gewoonweg verkeerd dat iemand dat probleem zou moeten hebben?]. We begrijpen [Voeg een empathische verklaring toe]. Daarom [Toon jouw competentie om hun probleem op te lossen]. Hier is hoe het werkt [Wat is je driestappenplan: stap 1, stap 2, stap 3]. Dus [Roep hen op tot actie], zodat je kunt stoppen met [Welke negatieve dingen zullen gebeuren of blijven gebeuren als ze niet bestellen?] en kunt beginnen met [Hoe zal hun leven eruitzien als ze wel een bestelling plaatsen?].

Deze tevreden klanten gingen je al voor

“Precies zoals ik gehoopt had, en zelfs meer!”

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

– Floor Kuijpers

Gepubliceerd op Google Reviews

“Geweldige ervaring, ik raad het iedereen aan!”

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

– Lisa de Vries

Gepubliceerd op LinkedIn aanbevelingen

“Professionele en vriendelijke service!”

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

– Peter Janssen

Gepubliceerd via e-mail

Succesverhalen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Naam

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Naam

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Naam

Onliner

Ik wil een oneliner maken. Deze tekst verbind het probleem van de klant aan de oplossing en het resultaat. Kun je me helpen met het schrijven van de oneliner op basis van bovenstaande? Ik wil in mijn zin graag beginnen met het probleem, daarna de oplossing en daarna het resultaat.

[naam] is een eenmanszaak, dus ik spreek niet over ‘we’ en mijn klanten spreek ik aan met je, niet met u.

Punten om te overwegen: Houdt het simpel en gebruik geen vakjargon. Gebruik de naam van het bedrijf in de oplossing. Zorg ervoor dat de oplossing verband houdt met het probleem dat je zojuist hebt genoemd. De oneliner moet samenhangend zijn. Het succes/resultaat moet over de klant gaan, niet over het bedrijf. Bij de oplossing mogen we onszelf afvragen ‘wat resulteert in…’ dus het moet echt over het eindresultaat gaan. Dus een dakdekker zou kunnen zeggen ‘je krijgt een goed dak’, maar als je de vraag ‘wat resulteert in’ eraan toevoegt kun je misschien nog wat verder gaan. Bijvoorbeeld: Je krijgt een goed dak, wat resulteert in een zorgeloos huis.

Voorbeeld Marketingbureau: Probleem: De meeste mensen hebben niet de tijd en expertise om een website te bouwen die resultaten oplevert. Oplossing: Bij John doe Marketingbureau bouwen we voor jou een geweldige website voor een betaalbare prijs Resultaat: zodat je je kunt onderscheiden van de concurrentie en meer leads krijgt die veranderen in klanten.

Tandarts:
Probleem: De meeste ouders raken gestrest als ze denken aan het komende tandartsbezoek van hun kind Oplossing: Bij Kids Teeth zorgt onze leuke en gastvrije praktijk ervoor dat kinderen zich op hun gemak voelen. Resultaat: zodat ze niet bang zijn en hun ouders daadwerkelijk genieten van het tandartsbezoek.

Fietsenwinkel Nashville:
Probleem: Met 110 mensen die elke dag naar Nashville verhuizen, verspillen mensen elke dag meer tijd in het verkeer Oplossing: Nashville Bike Store zal je uitrusten met een Circuit e-bike.
Resultaat: en je wint uren per dag en komt sneller op je werk.

Footer

  • adresgegevens
  • KvK
  • BTW
  • Officiële documenten
  • Links naar vakverenigingen

Contact

Voorbeeldadres
Postcode Plaats

info@voorbeeld.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag:
8.00 uur – 12.00 uur
12.30 uur – 17.00 uur

Snelmenu

Home
Over ons
Producten
Technieken
Contact

(links werken nog niet)

 

Sociale media

Contactformulier

Contactgegevens

Adres

Voorbeeldstraat 1
1234 AB  Voorbeeldplaats

Telefoonnummer: 06-12345678

KvK 70731128
BTW 123456789B01